söndag 17 oktober 2010

Det var länge sen sist...

Ja jag erkänner!!! Jag är en usel bloggare, eller det långa tidsspannet mellan inläggen kan också vara en revolt mot alla som ständigt uppdaterar sina bloggar och twittrar, inom restaurangbranschen pratar man om en slow food trend, härmed har jag startat den trenden även inom bloggandet -Slow blogging...

Har varit en vår och sommar fylld av paddling, igår var vi ute en sväng runt ankarudden-Landsort söder om Nynäshamn

Med på turen var förutom jag själv och Carina, Kenneth, Patrik, Peter, Rickard och Daniel.

Tack för en fantastisk dag...

Kenneth fotar (antagligen kajaker...) på Stora grässkär
Peter fotar (antagligen mat...) Rickard, Daniel, Carina och Patrik äter
Patrik slet sig loss från föräldraledigheten och fick en dags paddling...
Rickard berättar för Carina om sin resa till Wales. (Jag tjuvlyssnade också och hänger på nästa år.)
Första bilden som blev den sista, samling vid Sjöbodarna på Ankarudden, blev lite sugen på en Porsche 928, måste ju vara den mest lättlastade kajakbil man kan tänka sig...

3 kommentarer:

kollbergskajakblogg sa...

Tja Pelle & Carina!

Slow blogg varför inte...
Riktigt trevlig tur idag.
Ses i simhallen i veckan.

/Kenneth

eriksjos sa...

JAAA! Äntligen lite blogg. Slow är ju bättre än none ;-)
Men slowpaddling, sloweating, slowsurfing och mycket fastblogging funkar oxå!

Rickard sa...

Men, skulle inte nästa inlägg bli INLÄGGET, det som liksom sammanfattade hela paddelåret?

Fast det är klart, paddelåret är ju inte slut än, nästa tur snart hoppas jag!